Lamelif Vet-hek-meri benim ikinci gebeliğim artık tecrübeliyim ilk bebeğim tüp bebek olduğu için bir gün az hareket etse doktora koşuyordum şimdi hiç endişelenmiyorum çünkü bebeklerde bizim gibi hergün aynı hareketlilikte olmuyor . 2 haftada bir doktor kontrolüne git sorun yok diyorsa endişelenme rahat ol
Vet-hek-meri Lamelif iki haftada bir gidiyorum canım bende sorun yok diyorlar ama elimde değil herseye gittim ilk aylar doktor artık ayda bir el diyo o da bıktı benden dün dayanamadım devlete gittim yine iki hafta sonra da kendi doktoruma gidicem Allaha emanetler bende bi doğursam iki de üçte artık rahat edecem şu prenses gelseydi artık zaman gecmıyo 🙄
tubasd Lamelif protein acisindan çok zengin ve lifli olduğu için kabizlik içinde cok faydalı oldugu için haslama suyuna allerjiniz yoksa biraz kimyon koyarsaniz balkla gillerde gazda yapmaz hem doyurur hem bebegi ve anneyi besler
Aysessss Vet-hek-meri dun gece acile kostum bu nedenle, kalp atisini dinledim, sorunnyok cok sukur. “Cikolata ye, soluna yat dinlen kipirdar dediler. Kipirdamazsa da sorun etme, bu haftalarda bi gun hareketlenir, iki gun olmaz belirsiz dediler”
Vet-hek-meri Aysessss saolasın canım hiç kıpırdama yok diyemem sadece cok gücsüz belli belirsiz bakalım Allaha emanet iyidir inş
Mlssa esra1907 Maşallah 🙏🏻 Biz de 25+4 olduk kızımla☺️şimdiye kadar çabuk geçti ama artık geçmiyor sanki yaa bir an önce Eylül ayı gelsin istiyorum😍😍
Burcuveburcum esra1907 bende varım bende 🙋♀️25+1🤰🏻Futboltopu büyüklüğünde bir göbek içerden dalgalandıran bir piremsesle🌸 ikinci kızım olacak kısmetse günler aylar su gibi geçiyor ztn hiç sevmem hamileliği Doğusunda bi koklayalım hayırlısıyla 🙏