Ebi Ablam da ilk doğumunu devlette yaptı o da korktu kötü birşey olursa devlette küvez falan var diye orayı düşündü. İlk başlarda hemşireler bi tavırlı gibilermiş bizimkiler baş hemşirenin adını verince bi ilgi bi alaka eksik etmemişler. Bunlar hep böyle ya tanındık olacaksın yada içerde tanıdığın olacak. O halde bile ablam bi daha devlette düşünmedi ikinciyi özelde yaptı daha iyi oldu.