Ebi Ahh şu devlet hastaneleri 🙇🏻♀️ Memnun kalıp kalmayacağın tamamen o gün nöbette olan personelle alakalı,bazıları sinirli evet ama hak veriyorum çünki hastanede çalıştım.Günde kaç kadın doğurttuklarının haddi hesabi yok.Karım içerde bağırıyo diye doğumhanenin kapısına tekme tokat dalan da gördüm,doktoru tehdit edende gördüm ne kavgalar ne kavgalar.Her gün bunlarla uğraştığını düşününce bi insanın pekte sabırlı olmasını bekleyemiyorum.Bazı insanlar çok gereksiz,zaten hep onlar yüzünden korkuyoruz devlet hastanelernden.