Mucizeemm Yigithamzaninannesi 35 den beri her hafta Nst ye giriyorum muayene de 2 haftaya düştü yarın gideceğim meselâ
Yigithamzaninannesi Mucizeemm benim 35. Hafta ve su aralar sancim var gibi korkuyorum sizinde böyle miydi peki
fatosch Mucizeemm Benim muayene günüm 36. haftaya geliyor ama nst den falanda bahsetmedi hiç ayrıntılı bişey anlatmıyor.Geçmi kaldım acaba girmek için yoksa normalmidir?
Bebek33 Yigithamzaninannesi devlette iki doktora gitti sabit kulhana gidiyorum ben devleti daha çok beğendim ama işte doğum için özele de gitmeye devam ediyorum özel durumundan dolayı
Mucizeemm Yigithamzaninannesi nasıl bir sancı kramp gibiyse eğer ara ara evet oluyordu ama sonrasında geçti şimdi 38 haftalık olduk sancı vs bisey yok
Sonnur2 Kızlar bende Doğum için memlekete erzincan a geleceğim neon Hastanesi kabul eder değil mi 30 haftadan büyük bebek sıkıntı yapmazlar inşAllah düzenli hastaları olmadığım için birde fiyatlardan haberiniz var mı yazarsanız çok makbule geçer 😘
Yigithamzaninannesi Sonnur2 sezeryan ve normal doğum ikiside 1300 dediler en son 1 ay önce sordum canım devlet almıyor ama özel aliyor mu bilmiorum
Mucizeemm Sonnur2 fiyat da muayeneli hasta için farklı sonradan gelen hasta için farklı diye biliyorum canım
Mrvkrc htcmuhammed docenttir kendisi baya iyi bi doktordur biraz serttir ama baya deneyimlidir. Benim doktorumda umit hanimin esi cenk bey
Mrvkrc Devlet hastanesinin müdavimi olarak soyle siralama yapabilirim size basta cenk nayki sonrasinda mehmet kulhan sonrasinda umit nayki..
Sonnur2 Yigithamzaninannesi gerçekten mi 😱😱ama elimde değil ki farklı ilde görev yapıyorum Doğum da memlekette olacağım inşAllah özel alır
Yigithamzaninannesi Sonnur2 devlette kayıt olması gerekiyor doğum yapılabilmesi için ben bir kere gittim ama kayıt yaptırmadım çünkü berbat ilgilendi çok sinirlendim inşallah aksilik çıkmaz özel alır büyük ihtimalle diye düşünüyorum sen yinede arayıp bi sor yarın
fatosch Yigithamzaninannesi Bende merak ediyorum doğumhanesini , odasını falan.Bilen olsada bizi biraz bilgilendirse keşke 😊 Yigithamzaninannesi
Yigithamzaninannesi fatosch odasından falan memnunlar Instagramda az önce bi bayanla konuştum öyle söyledi gayet temiz vs dedi ama bilmiyorum doğum korkutuyor sezeryan a alınmak istemem durduk yere
Cankusssssss fatosch kizlar ben dogumhanete de girdim odasına da 😂ama sezaryen yaptım ben korkuyordum açıkcası bir de tansiyon vardı İnanc bey sezaryen yapalım dedi bir şikayetimi de olmadı şükür güzeldi Doğumun sorunsuzdu yani Doğum ucreti de gecenlerde sordum 1300 dediler muayene de zamlanmis 110 olmuş nst ye de para alıyorlar
fatosch Sevim97 Bizim isteğimize göremi hareket edicek acaba etraftan duyduğum kadarıyla sezeryana daha eğilimliymiş ama
Sevim97 fatosch ya hanımlar açıkcası bende 35 haftalık hamileyim hamileliğim öncesinde de sonrasında özgür beye gittim bi kere karşısına alıp nasıl doğum yapmak istiyosun diye sormadı normal doğumu bekliyorız ama kişinin kendisi sezeryan isterse yapıyoruz dedi
Yigithamzaninannesi Mucizeemm muayeneli hasta için farklı mı fiyat ben bunu bilmiyordum bak ben baştan beri oraya gidiyorum indirimli mı oluyor
Mucizeemm Yigithamzaninannesi indirimli olmuyor 1300 işte ama muayeneye ücret geldi belki o da değişti 🤷♀️ ve epidurlalli fiyat da değil bildiğim kadarıyla 1300