kyr9324 Bende istanbulda yaşayan bir erzincanlı olarak hepinize hayırlı kolay hamilelikler,doğumlar diliyorumm 🙋🏻♀️🤗 Postta Erzincan görünce yazmadan duramadım 😀
Yigithamzaninannesi DiplomaliEvHanimi Rabbim kolaylık versin inşallah canım bende öyle eşimin göreviyle Erzincandayim gurbet zor bende bir düşük yaptım özgür beye gittim baya destek oldu şimdi hamdolsun tekrar hamileyim ona devam ediyorum vardır bir hayır Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah
Yigithamzaninannesi DiplomaliEvHanimi Rabbim kolaylık versin inşallah canım bende öyle eşimin göreviyle Erzincandayim gurbet zor bende bir düşük yaptım özgür beye gittim baya destek oldu şimdi hamdolsun tekrar hamileyim ona devam ediyorum vardır bir hayır Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah
Yigithamzaninannesi Sevim97 umursamaz davrandığını düşünen tek ben değilmişim demekki... bazen çok ilgili bazen çok ilgisiz. Ama mecburen kabul ediyorum bende başka çare yok
Sevim97 Yigithamzaninannesi kesinlikle günü gününü tutmuyor ve kontor aralığını kısaltmıyo hanımlar ben en son 33 haftalıkken gittim diger randevüm 37 haftalıkken nts işinide başladım
Sevim97 Yigithamzaninannesi kesinlikle günü gününü tutmuyor ve kontor aralığını kısaltmıyo hanımlar ben en son 33 haftalıkken gittim diger randevüm 37 haftalıkken nts işinide başladım
Yigithamzaninannesi htcmuhammed ismini duydum canım ama hiv bilgim yok mehmet kulhan dan arkadaşım memnundu devlette.
Mrvkrc htcmuhammed docenttir kendisi baya iyi bi doktordur biraz serttir ama baya deneyimlidir. Benim doktorumda umit hanimin esi cenk bey
MeFa htcmuhammed beni yönlendirmişlerdi. Daha 1 aylık hamileyim yeni öğrenmiştim. Sert üslubuyla beni oldukça korkutmuştu. O ve oradaki hemşirelerin davranış şekilleri yüzünden devlete gitmeyi tercih etmedim.lakin mesleğinde çok iyi bir doktor olduğunu duydum.
Annecik48 Bende neon hastanesinde inanç beye gidiyorum. Normal doğum mu yoksa sezeryan yanlisi mi bilmiyorum
Yigithamzaninannesi Annecik48 sezeryan isteğe bağlı diye biliyorum ben her hastanede ama anormal durum olmadan neden sezeryan zorlasınlar ki
Mucizeemm Annecik48 canım zor da kalmadıkça sezeryan yanlısi olmuyor diye biliyorum inanç beyi çünkü çok arkadaşım doğum yaptı onda
MeFa Annecik48 bende inanç beye gidiyorum. Onun hakkında bir şey duymuştum o yüzden de normal doğum tercihi diye düşünüyorum. Bir hastası saatlerce sancı çekmiş sonrasında artık dayanamıyorum sezeryan istiyorum diye yalvarmış doktora. Lakin inanç bey çok az kaldı zaten diye diye ikna etmiş ve normal doğum olmuş. Böyle şeyler bana önemli geliyor ya. Doğumunu ne zaman?
DiplomaliEvHanimi Annecik48 allah nasip ederse tekrardan bende ona gitmek istiyom nasil bi doktor erkek deneyimim hic olmadi
Yigithamzaninannesi Annecik48 inanç bey den memnun olan çok kişi duydum ben ama doğum konusunu bilmiyorum
Cankusssssss Annecik48 ben yaptım canim ama sezaryen oldum ben çok resmî sormadan anlatmıyor o yüzden bayan görünce kosa koşa gittim iyi ki de gitmişim ben düşünmeden söyleyen dr var şükür
MeFa Mucizeemm nasipse doğum için gün vermiştir değil mi? Ne zaman dedi? Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤗
Mucizeemm Yigithamzaninannesi 35 den beri her hafta Nst ye giriyorum muayene de 2 haftaya düştü yarın gideceğim meselâ