kbra92 Deryakaya1663 bana da transfer oldugum yer dedi 2 hafta sonra doktora git diye kendiliginden dusmezse aldir dedi
gdaslik Lyla07 korkmayın dış gebelikten evet iç kanama riski var ama erken haftalarda ilaçla sonlandırıyorlar gebeliği geçen sene ben de 5 haftalıkken sağ tüpte dış gebelik yaşadım ilaçla atlattım.
RenginBuse melikeyakisikli canım ben de Ekim ayında boş gebelikten kürtaj oldum.6+4’te kanamam olmuştu. Şu an hamileyim 6+1; ancak henüz daha doktora gidemedim kalp atışları için falan. Sende de bir endişe hali söz konusu mu ?
melikeyakisikli RenginBuse yok canım 10+4 olduk haziranın 20 sinde ikili tarama testimiz var bakalım çok daha sağlıklı oluyorlar emin ol içini ferah tut bol bol dinlen stres yapma 🥰🥰🙏🏻
Yavrumbenim Nesdef evet bende 6 haftalıkken gittim sadece kese oluşmuş henüz bebek yok dedi bugün gittim bebek de oluşmuştu kalp atışı da vardı çok şükür