Bende bugün öğrendim betahcg 13.000 çıkmasına rağmen ortada ne kese ne bebek hiç bişey yok boş gebelik bile diyemiyorum dedi doktor Çarşamba günü için yine randevu verdi 5. Haftamdayım 😢 dış gebelikten çok korkuyorum internette biraz araştırdım ölüm riski var yazıyor 🥺