Rojin3413 merhaba canım an itibariyle 20+0'ız ufak tefek hastane çıkışı zıbın tulum gibi öncelikli ihityaçları aldım ben odasına ramazandan sonra çıkıp bakacağız bebek arabasını araştırıyoruz ama ilk bebek olunca alınacak ihtiyaç fazla 😊
Travel sistem,kaba olmayan katlanınca yer kaplamayan çok ağır olmayan bir araba arayışındayız alan anneler var mı acaba yardımcı olabilcek 😊