Kbrkrt Ben normal doğum yaptım,doktorumun teklifiyle kendisi girmek istedi.
Bizim için pozitif etkileri oldu.Tüm doğum boyunca en büyük destekçimdi,elimi tuttu su içirdi.
Ve o mucizevi ana ikimiz birlikte şahit olduk.Aramızdaki bağ daha da kuvvetlendi,eşimin minnet duygusu daha da arttı.En azından nasıl bir süreçten geçtim biliyor..