Kbrkrt Kızlar selam Doğuma eşini almayı düşünen veya eşi Doğuma girmiş olanlardan yorum istiyorum? Nasıl bir deneyim, Sizce artısı eksisi nedir? Hangi Doğum çeşitlerinde eşleri alıyorlar ?
Zmrtbdk Kbrkrt ben izin verirlerse eşimi mutlaka istiyorum canım.Hasta olduğumda fenalaştığımda eskiden bi tek annemi arardım şimdi eşimi arıyorum.Ne zaman düşsem öyle güzel destek oluyor ki doğum anında da onun desteğinin iyi geleceğini düşünüyorum.Babam öyle değildir mesela ama annemin yerinde olsam çok da istemezdim sanki.😅Öyle karşıdan bakar donmuş bir şekilde 😂 Yapı meselesi.Çok alt tarafa bakmasın sadece doğum esnasında hoş bir görüntü olmasa gerek 😅
BaharSefvan Kbrkrt çok isterim yanımda olmasını çünkü benm en büyük destekçim oldu her düştüğümde❤️ Ondan güç alıyorum her şekilde 🤗 inşallah alırlar yanıma🤲🏻
Rabiaibrahim0803 Kbrkrt canım ben doğuma eşimi yanımda istiycem çünkü benim hem tek çekinmiyceğim insan o hem de bana güven verir.bi de çektiğim zorluğu görmesini istiyorum 😂
Alarasel Zmrtbdk dediğin gibi görmemdi lazm doğm anını zaten eride duruyo başucumzda dr bi örtü öttüyo görmüyolar görmesini kesinlikle istemem valla
adyali34 Esim cok istiyor doktorumlada konustum insallah giricek normal dusunuyoruz:) eger esiniz dusup bayilip kalmicaksa bence girmeli :)
Zmrtbdk Alarasel evet genelde gördüğüm babalar sancı aşamasında işte bel masajı falan yapıyorlar,telkinde bulunuyorlar.Doğum anında da başucunda duruyorlar.Çok meraklı bir tip değilse herhalde eğilip de aşağı bakmaz.Kendi de görmek istemez diye düşünmek istiyorum 🙈😁
Alarasel Zmrtbdk inşAllah bakmazlar yok yaa😂😂bn söyelrm bakma diye önceden ztn ne işi var bnm elimi tutsn ytr oanda😂😂🤣😂
Melek1010 Alarasel eşim benim Canımın acımasına dayanamıyor bazen belim çok acıyo gözlerim doluyo ağlıyorum elimde olmadan o daha çok üzülüyor onu öyle görmek istemiyorum zaten sancı anı vs olursa odamda kalacağım hastanede o an yanımda sonrasını görmesin
dorukcumm Ya hiç doğuma eşim de girdi sonradan bi uzaklaştı ett ı vs ya da daha çok bağlandı duygulandı etti bebeğe yaklaşımı vs tecrübeli anneler yok mu tavsiye ediyo musımz bende eşimin girmesini hem istiyorum hem istemiyorum artışı eksisi nedir
Asena_ Kbrkrt benim eşim girdi doğuma ama hatırlamıyorum doğru düzgün o anda gözüm kimseyi görmedi sadece bir ara alnımdan öptü onu hatırlıyorum 🤣
Alarasel Melek1010 anladm cnm sana destk olurdu ne biliym bn eşim yanmda olsn isterm yanlz olmaktnsa elimi tutar destk yani bi
Melek1010 Alarasel benim eşim heyacandan bayılır ilk kalp atışını duyunca ağlamaya başladı Doğumda düşünemiyorum
Oguzkagan65 Kbrkrt ben eşime şuan şakasına senden gireceksin diyorum korkudan bayılacak oluyor 🤣 ama sokmayı düşünmüyorum beni o halde görmesini istemiyorum 😊
Tugramoms Kbrkrt ben şahsen kendim istemedim şu sebepten eşimin huyunu biliyorum dayanamaz beni öyle görmeye onu da zor durumda bırakmak istemiyorum çünkü kasılır ister istemez o düşünüyor bilmiyorum hiç sormadım konusunu açmadım ama ben kendimden de biliyorum birinnn canı acırkn içim gidiyor tansiyon düşüyor kaç kere hastane de yaşadım bu zorluğu 😂😂 Bakalım eşim ne düşünüyor bir ara sorayım merak ediyorum belki işi gitse de o anı görmek isteyebilir yada ben dayanamam öyle görmeye de diyebilir