20 haftalığız da bir şey soracağım. Tsh her ay kontrole gittiğimde ilaç kullanmama rağmen yüksek çıkıyor. Önemli olan tsh mi? Serbest T3 ve T4 mü önemli tam olarak bunlar ne bilen var mı? Tsh 4.56 çıktı 50mg yükseltti ilscımı. Serbest t3 2.61 servest t4 1.03 çıktı.. endişeleniyorum düşmek yerine neden yükseliyor?