Bizim de 29u inşallah:) 5 kilo aldım henüz. Hazırlık olarak neler yaptınız? Ben kıyafet almadım abimin ikiz kızları oldu:) 5ayliklar onlardan yetti zaten hızlı büyüyorlar. Arabasi besigini de eşimin arkadaşlarından aldım. Geriye odasını badana yapmak kaldi gardırop ve sifonyer aldık mı tamamdır. sonra eksikleri alıp dizeceğim.