[silindi] Fatmaa123 yüksek mi cıktı bende çıkmadı ama çok şerbetli tatlı yiyorum banada birsey varmış gibi geliyor
[silindi] Gulcinozdmr bana da doktorlar 22_24 ağustos diyorlar 22 agustos da kına gecesi olmuştu 24 ağustos da düğünüm olmuştu 🙊😊😊😊😊😊😊
Mehtapp06 Gulcinozdmr ne güzel evlilik yıldönümü hediyesi 😊Sezaryen mi olacak sizinki belli mi çünkü biz 29+3 teyiz
Fatmaa123 [silindi] canımın hep tatlı istediğikadar varmıs o zaman sonradan tatlıya düştüm bende anlamadım şekerdenms demekki şeker yüklemesinde 200 cıktı Açlık 80 toklukta 164
R_Arslan [silindi] 27+3 ayak yanmalari cildiriyorum hala uyuyamadim saat 6. Biran once agustos gelsin amin😂kafayi siyirdim