esrhrn Bu sıcaklar başladığından beri tansiyon düşmeleri başladı 18+4, ilk hamileliğimde hiç yaşamadım sabahları uyandığımda uyuşuk hissediyorum vücudumu rabbim yardımcımız olsun 🤲 siz de durumlar nasıl ?
Ozge3747 esrhrn Şimdiye kadar çok zorlanmadım ama Haziran Temmuz Ağustos’ta ne yaparız bilemiyorum klimayla duracağız herhalde. Bir de Mardindeyim ben ☺️
[silindi] esrhrn Bende çok halsizim 18 haftalığım. Bi iş yapıyorum hemen nefes nefese,yemekten sonra çarpıntım oluyo falan. Allah yardım etsin hepimize
Littleprince_smother esrhrn Bende 25 haftalık hamileyim ama şimdiden yanıyorum geceleri bile allah hepimize sabır versin inşallah 🙏🏻🤔
esrhrn Bende de öyle ilk hamileliğimde üniversite okudum bunda tuvalete zor gidiyorum bıraksalar sürünücem İstanbul da nem süründürüyor
Aguze Bende ilk geneliğimde hiç yaşamadım böyle drum bunda nerdeyse baygınlık geçiricim yemek bile zor yapıyorum
esrhrn Aguze gerçekten ilk hamileliğimde hamileyim demedim bunda herşeyi yaşıyorum zor geçiyor özellikle de havalar ısınınca bende ki sıcaklık 40 derece 🤦🏻♀️
Aguze esrhrn aynn canım dışarı çıkıp yürüyüş yapim diyorum gözüm kesmiyo 32 haftamdayım şuan git gide zorlaşıyo rabbim hepimize kolaylık versin
Nezahatozen kızlar uyuyabildiginiz kadar uyuyun ben artık çok zor uyumaya başladım gece 4 kere filan tuvalete gidiyorum 3 oda geziyorum en sonunda uyumuş oluyorum sıcakta evde olmak çok zor ki eviniz çok sıcaksa hele ki bu arada 32+3üz bugun
Burcu92 esrhrn bende 20+1 im. Resmen yanıyorum ince kıyafetlerle duruyorum, daha simdiden geceleri camlar açık yatıyorum temmuz ağustosta klimaya sarılıp yatıcam herhalde 😁😂
zehradem esrhrn Ben şimdiden zorlanmaya başladım sıcaklar baya zorluyor uyutmuyor bir de ayaklara giren kramplarla başım dertte 🤦♀️ 18+5'im ben de çok zor işimiz 😥
esrhrn zehradem muz ye bol bol sade soda iç magnezyum eksikliğinden oluyor kramp yada doktoruna söylersin takviye verir magnezyum
Mervezngn esrhrn bizde 21. Haftadayız dediğin gibi uyandığımda sağ elim kolum uyuşmuş oluyo magnezyum yada kalsiyum eksikliğinden olabilir dedi hemşire Çarşamba kan vericem ona göre ilaç almam lazım sürekli olan bişey