Seda4686 Ggggggggggg canım çıkmaz ki daha 😬😬 dün benim yumurtlama günümdü,😇😇 şimdi yapsak da çıkmaz ki canım
Ggggggggggg Tugce1803 bakalım beklemcem de olsun 😂 haberleşelim ama merak ederim ♥️ Bi durum olursa yaz
Seda4686 DiplomaliEvHanimi anladım canım,benim gibisin sen de 😬😬 inşallah olur canım bayram öncesi güzel haberler alabiliriz,senin yumurtlama dönemin ne zaman,değerlendirdiniz mi canım?ben haftaya cuma günü kandan baktırayım diyorum 🤓🤓
DiplomaliEvHanimi Seda4686 24unde bitti adetim canim 🤔 bizde hemen basladim 🙏🏻3temmuz 1.yilimiz o zamana kdar gecikirsem kesin gitcem yada 16haziran babalar gunu 🤩 ins ya
Seda4686 DiplomaliEvHanimi yaaaa inşallah hamilesindir canım,özellikle yıl dönümünde eşin için en güzel hediye olur sanırım bebek 👶 peki adet tarihine kadar sabredebilecek misine🤓🤓 daha önce sen de kandan baktırsan benim gibi 😅😅
DiplomaliEvHanimi Seda4686 19mayis adet tarihim ama daha 2.adetim olacagi icin ne zaman gelir tam tarih bilmiyom. Galiba onceki gebeligim gbi 5,6gun gecince oyle giderim 6gun gecmisti martta 1166di 5haftalik
Seda4686 DiplomaliEvHanimi takvimim diye bir program var ben onu kullanıyorum,orda bilgilerini girdiğinde görebilirsin aslında 2.adet tarihini
DiplomaliEvHanimi Seda4686 evet canim bende kullaniyom 🙏🏻🥰 benim hep gecikirdi ama 30 olrak kaydettim 18i gorunuyo
DiplomaliEvHanimi Tugce1803 bende 14unde gobekden ultrasona girecem iltihaplanma kokunolduda acaba ozaman hamilelik varsa gorurlermi ?? Giyik varmi bakalim demisti doktr 🙏🏻
Seda4686 DiplomaliEvHanimi anladım canım, ne diyeyim canım güzel bir ay olur hepimiz için inşallah 🙌🏻🙌🏻 Bol bebekli bir ay diliyorum 😅😅