Ggggggggggg Tugce1803 önce erken gebelik yapayım diyorum ama bilemiyorum ya direk kana gitmek daha mantıklı herhalde
Tugce1803 Ggggggggggg bana hep kan vermek mantıklı gelmiştir canım bende bu arada sağlıkçıyım😊hayırlı haberlerle gel inşallah🌺
Ggggggggggg Tugce1803 ya eczacılardan utanıyorum artık her ay gebelik testi almaktan sağlık ocağında da aynı şeyi yaşamaktan çekiniyorum 😂 nasılsa eczacılar alıştı diyorum 😂
NihanMine Ggggggggggg Seda4686 canım ben adet günümde yaptım idrar testi çift çizgi çok netti hemen kan verdim 340 su betam şuan 9+1 deyim bende senin gibi çok meraklıydım içim içime sığmadı hemen yaptım 😂inşallah seninde çıkar ♥️
Pnrbtr NihanMine yaa hayırlı olsın bize de inşallah nasip olsun bu ay ☺️ Hemen klasik sorularımı sorayım. Adet döngün kaç gün? Son adet tarihin ne. Yumurtlama tarihlerin nelerdi? 🙄🙏🏻🙏🏻
Ggggggggggg NihanMine ay Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ya 🙏🏻 Bize de nasip olur inşallah çok umutluyum aslında ama hem heyecan hem gerginlik son beş gün geçmez artık iki gün bile geçmedi 😂
Seda4686 NihanMine işte ben adet tarihime kadar bekleyebilir miyim onu bilmiyorum işin doğrusu 😬😬olası adet tarihimden 5 gün önce gidip kandan baktıracağım 🤓🤓
NihanMine Pnrbtr hiç günüm şaşmadan 28 günde bir olurdum o ay aslında sadece 3 defa birlikte olmuştuk yani yumurtlamaya denk gelmemiş olma ihtimali bile çok yüksek 😂 hiç aklımda yoktu ama içime bir his doğdu ve test yaptı çıktı beklemediğim bir aydı 😂
NihanMine Pnrbtr 24 Mart sat 9+1 haftalık olduk çilek kadar 🥰 inşallah isteyen herkese nasip olsun ♥️
Tugce1803 Ggggggggggg ya ben napıyım tüm hastane öğrendi bebek istediğimizi eşimde hastanede çalışıyor 😅😂
Ggggggggggg Tugce1803 oooo beterin beteri varmış cidden bursadaysanız geleyim alıverin kanı olmcak böyle 😂
Tugce1803 Ggggggggggg izmirdeyim canım ben😂😂evimin karşısı da hastane alt dükkanım eczane Bi alt sokak sağlık ocağı herşey beni test yapmam için itiyor valla😅😅
Dilaraatac Ggggggggggg erken gebelik testinde çıkmamıştı yanlız kuzum dipnot düşeyim onu hatta hala yanarım 5gün önceyi göstersin diye 40₺ verdm 3gün önce 5₺lik testle öğrendim 😂
Ggggggggggg Dilaraatac valla ben bugün iki erken gebelik ili normal kaset alayım adetime kadar yaparım dedim geç çıktım işten yetişemedim eczaneye herhalde yukardan saçmalama mesajıydı 😂
Ggggggggggg Tugce1803 senin yerinde olsam beşinci testimi yapmıştım bugün yetişebilsem yarın sabah kesin yapacaktım ama geç kaldım 😂 yarın alcam ama koydu m kafaya 😂
Ggggggggggg Tugce1803 ay doğru ben 13 gün varken pepapptan kaç gün kaldı takibi yapıyodum bakıyorum 13 bakıyorum 13 bakıyorum 12 beş kere daha 12 😂 doktor bana üçüz bile olur demicekti çok umutlandırdı ya inş hayal kırıklığı olmaz iki aydır ağlamıyorum bu kez kesin ağlarım 😂
Seda4686 Ggggggggggg canım çıkmaz ki daha 😬😬 dün benim yumurtlama günümdü,😇😇 şimdi yapsak da çıkmaz ki canım