AsenaD Canım bende 11 hastalıkken özelde %60 erkek demişlerdi şimdi 14 haftalığım devlete gittim doktor bana bacaklarıyla kapatmış kendini göstermedi dedi 😟 Bende bayramdan sonra 16. Haftamda özele gideceğim inşallah gösterirler . Devlet hastanesinin ultrasonları çok adi bebeği bile göremiyorsun bana bi fotoğraf verdiler güya bebek var ama simsiyah hiçbirşey gözükmüyor . Bence Cinsiyeti öğrenmek için Özele git.. Ben hamileliğim boyunca hem Özele gidicem hem devlete 😊