KIZLAR bugün gebeliğimin 14+ haftasına girmiş oldum 😊 Bir daha ki Dr randevum 14 Haziranda Tam da evlilik Yıl dönümüm old. Gün 😊 Devlet hastanesine gidiyorum. Acaba o zaman cinsiyetini söylerler mi ? Çok merak ediyorum 😊💕 o zamana kacinci haftamda olucam onuda bi turlu hesaplayamadim 😂 belli olurmu acaba kiz mi erkrk mi oldugu 😊