Jessica kayinvalidenizin ismi muzeyyen de olsa pelinsu da olsa sizin anneniz ana degil mi ya ikisi konur ya hic konmaz. Ben sahsen torunuma benim ismim verilsin istemem torunumun ileride sevecegi anne babasinin ikisinin de iclerine sinerek koyduklari bir isim olsun isterim. Kendi ismini koymak cok bencilce bence. Bu dunyaya anlamli
isler birakmak lazim geriye, toruna isim vererek kazik kakilmiyor. Mantiksiz geleneklerden bir an once vazgecsek iyi olcak. Siz anasiniz bence isim hakki en cok sizin ve ayrica esinizin baska kimsenin degil, esiniz de sizin annenizin ismini onermeyerek bencilce dusunmus icinize sinenden vazgecmeyin.