Açıkçası bende çok saçma buluyorum. Sizin çocuğunuz ne isterseniz o ismi koyun. Bu gereksiz adetlerden vazgeçin bence. Isimleri konmadigi için sorun çıkarıyorlarsa kendileri cocuk yapıp kendi adını koysun bu daha iyi hem kendi çocuğu hem de kendi adı😂 Ben asla koymazdım ve koymayacağım da. Bebeğinin adı onun bunun adı olmasın kendine özel ,annesinin ve babasinin verdigi bir isim olsun. Çünkü çocuklarımız da bu duruma ilerde tepki veriyor.Her cocuk babaannesini sevmiyor. Sevmediği birinin adını taşımasın.