ysrezgi Benim de 14. haftada erkek demişti özelde ki doktor bütün devlet hastanesindeki doktor kız dedi. Erkek demişlerdi dedim bi daha bakayım ama kız dedi şuan 17 haftalık hangisine inanmalıyım bilmiyorum☺️☺️
Helcin SelmAlper 14+0 da tekrar gittim orda da kız dedi 😂 değişmez herakde artık yaa ben yine detaylıya kadar bişey almıyorum 😹
SelmAlper Helcin bende öyle hiçbir şey almayı düşünmüyorum şu anlık alsamda hem kızın hem erkeğin kullanabileceği tarzda şeyler ve renkler bakmaya çalışıyorum açıkçası 😌