BirVeraAnnesi35 SelmAlper gün hafta olarak aynı gidiyoruz galiba bizde bugün 15+4 olduk ama hala öğrenmedik 17. haftada inş 😊🙏
SelmAlper BirVeraAnnesi35 evet aynı gidiyoruz bizimde bugün 15+4 oldu hayırlısıyla öğrenirsiniz canım 🥰
Nesli07 SelmAlper hayırlısı olsun canım banada12.hafta kız dedi bayramdan sonra netleşicek inşallah değişmez 🙏
SelmAlper Nesli07 umarım değişmez canım 🥰 bizimkinin 12.haftada bacakları açıktı net görülüyordu doktor kız dedi 15.haftada gidince cinsiyeti söyledim mi dedi kız demiştiniz dedik ama bu erkek dedi 😅 inşallah öyle kalır artık 🤩
Helcin 12+5 te öğrendim bcak arası hep açıktı . O yüzden pozisyon çok önemli . Doktor hemen %100 kız dedi ..
SelmAlper Helcin inşallah öyle kalır canım 🎈 bizimde açıktı kız dedi 12 de şimdi oğlan çocuğuna döndü 15haftalığız 🤩
Helcin SelmAlper 14+0 da tekrar gittim orda da kız dedi 😂 değişmez herakde artık yaa ben yine detaylıya kadar bişey almıyorum 😹
NurunAnnesi SelmAlper vallaha bizde olduk meraktan acikcasi ama napmak gerekirki gostermedikden sonra gostermiyodu sonda bi stak yapti gosterdi 🤣😂😂😂
SelmAlper NurunAnnesi ama onunda bir güzelliği oluyordur bazı insanlar doğumda bile değişiyor hep erkek deyip kız doğması çok farklı bir şey yaa 😍
SelmAlper NurunAnnesi sağ salim almayı nasip etsin rabbim sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil 😍