GSevdaaa ya inanılmaz bir şey kesinlikle ağır yemek yiyemiyorum, yemeklerden nefret ediyorum, acemi olduğum için de bu durum beni rahatsız ediyor, kan tahlili yaptı doktorum kanımda sıkıntı çıkmadı çok şükür tamamen gebelikten kaynaklanan bir sıkıntı ama bakalım ne kadar sürecek 😳😊