Nazliyagiz
evde olunca insan sürekli uyumak istiyo ama çalıştığın zaman haraketli oluyosun bebekte sağlıklı oluyo doğumda rahat gerçekleşiyo😊 ben keşke işten çıkmasaydın diyorum kendime nasip kısmet Allah sağlıklı doğum nasip etsin sağ salim bebişinizi kucağınıza alırsınız inşAllah