Hazal2906 OzgeSrc anladım canım bende devlete gidiyorm suan özeli bıraktım burda vurulurum ilerde nasip olursa ☺️Uyşmazlığın Basit bi çözümü varmış iyi ya rahatladm 🙈☺️Saol canm
Deletedmom133 Hazal2906 yaz yaz canım bekliyorum😀😀 daha yeni inşallah zaman sana da geçerde artık son aylarına gelirsin hayırlısıyla 😘
Hikmethanim_07 Hazal2906 28.haftada igne yapiliyor canim bende de vardi vuruldum korkutmak istemem ama diger ignelere gore kalin bir igne ve yakiyor
Hikmethanim_07 OzgeSrc bende de negatif cikti zaten indirekt testi ama kanama olmadi 28.haftada vurdular
Pinarrrr Hazal2906 meraba canım evwt benimde kan uyuşmazlığım var iğne yapilcak ilerleyen haftalara doğru canım ben 14 haftalığına daha zamanı var dedi ama gittiğin doktoruna kan uyusmazligimiz var diye bildirmelisin
Nurcan6148 yigitalptb Benim negatif çıkmıştı hep testlerim doktorum gerek görmemişti.Doğumdan sonra vuruldm iğnrmi.
Betzm Nurcan6148 bende de bu zamana kadar hep negatif ama sıkıntı olmadı mı 3hafta sonra bende olucam
Uykucukus Merhaba bendede kan uyuşmazlıgı var bende 8 hafyada lekelenmem olmuştu kan uyuşmazlıgı iğnesi vuruldum ama bana doktorum 28. Haftada iğne olman gerekiyor demedi hiç