Benim de eşimle kan uyuşmazlığı m var 28.haftamda iğne yapıldı ondan önce zaten kanaman olursa hemen gel demişti doktorum çok şükür bir sıkıntım olmadı başta çok korkutmus beni görümcem ilk bebek düşer umutlanma diye Rabbim e şükürler olsun birşey olmadı doktor a sordum öyle birşey olamaz dedi kaniniz uyuşmuyor diye düşük olmaz dedi