Kemoterapi mecbur kalındığında ilk 3 ayı geçmişse eğer gebe kadınlara bile uygulanabiliyor arkadaşlar. Ben sağlıkçı olduğum halde emin olmadigim bir konuda sağlıkla ilgili bir posta yanıt vermiyorum maşallah herkes kendinden emin şekilde yanina yaklaşma yazmış. Kadın zaten zor durumda bir de yanlış bilgilendirme yapıp daha çok içine şüphe korku salmayın lütfen. Bilmiyorsanız bir zahmet araştırın o zaman öğrenirsiniz kemoterapi alan birinin yanına yaklaşmaktan zarar gelmedigini