Arkadaşlar merhaba
eşimin dayısının eşi meme kanseri kemoterapi görüyor radyasyona maruz kalıyor. Tedavi hala devam etmekte
şuan kaynanama gelmişler kaynanamda bizi çağrıyor bende korkuyorum bi yan etki falan görürmüyüm ? Kafam cok bulandı normalde kalınmaz yanında diye biliyorum ve kaynanamada söyledim ben yaklaşamam die ama napsam bilemedim :/