Esilacinar bende aynı 1gebeligim kızım da konturoller başka Doğum başka dr da oldu🤣2cocugum oğlumda yani konturoller başka yerde Doğum başka de da oldu oğlumun dr su anda o hastanede yok KESK’e olsa🙁🙁 şimdıde ben ümranıyede oturuyorum devlet hastanesıne gidiyorum memnunum çok bısey demesede iyi bı dr.cınsıyet icin bellı olmmıs deyıp geçiştiriyor 🤣özele gıttım oda kız dedı çok tatmın edıcı değil.