Erkek denilip de kıza dönen azdır ama kız sanılıp erkek denilen daha fazladır.ilksürekli gittiğim doktor erkekdemişti sonra izmire gitmiştim muayene günüm oradayken denk gelmişti o da erkek dedi sonra İstanbul’a döndüm detaylı ultrasonda farklı bir doktor da erkekdiyince tamam dedikerkek😀