Alarasel İnşAllah kızım olucak Allah ıZin verrse ama isimde çook karsrsz klıyorzz?? Önerilernz var mı?? Asya Alara Nil Eylül melisa melis eva
Alarasel Fatmanurozgr masal bnde çok istedim cevremde var istemyrm buyuzdn. Eylül aslnda çok gzl ama sonradan soğdm. Duru yuda çok beğenyrm o d avar yakın cevre olunca koymak isteemdm.
Alarasel Aysebkr1258 normlda iki iism hiç istemyrz düşünmüyrzda ama nil hem kosa isim olduğu için miraylada çok uyumlu acaba dirk bnde nil mira mı koysm😂😂😂
Alarasel Teonam asya drğişk ve gzl geldi bide eskidrn bi dizide vardı bn demiştm kızım olursa koyarm diye baklm 😂😂😂
Alarasel Çok kararsız kaldk yanii nil evet çok gzl hoşda olablr aslnda bide yaz ismi var onuneşim istemiyor ama bnm hoşuma gidiyo
Alarasel Aysebkr1258 ayy çok tşk öneri için valla içime sindi gibi asya var bide o nsl snce cnm 😅😅😅❤️
Alarasel Aysebkr1258 sağlıkla doğsnlarda inşAllah gerisi boş ama insanın kafası çok karışıyo 😀😀😀😀😀🤔🤔🤔😌😌
Aysebkr1258 Alarasel evet gerçekten öyle benimde oğlum olucak inşallah bir ayımız kaldı 12. Haftada erkek olduğunu öğrendim o hafta ismine karar verdik ve değiştirmedik yoksa çok ismi olurdu şimdiye kadar 😊