Hominigirtlak havva_clk41 Alâ koymayi dusunuyoruz herkese biraz tu5haf geliyor okunusu falan ama guzel buyu demek manasi. Kuranda da alâ suresi var allahin buyuklugunu anlatan. Adi gbi huyu ahlaki yuzu bahtii guuzel olsun diye dua ediyoruz insallah 😍
havva_clk41 Hominigirtlak kurandan veya dini isimler almak çok güzel çocukların üzerinde büyük etkisi oluyor gerçekten bir ağırlığı oluyor 😊
Tuba21 havva_clk41 bizimkide erkekmiş kesin dedi kararsız hala tartısma halindeyiz eşim fırat dio ölen amcasının ismi ve ben ölen birinin isminı koymak iyi degil die duydum ve ben oğluma sıraç ismini koymak istiyorum anlamı nur saçan 😍 daha net bişi yok bakalım
havva_clk41 Tuba21 evet ölen birinin adını koymak iyi değilmiş bende öyle biliyorum hayırlısı olsun yinede 😊
1E1N1R Benimde oğlum var ismi Ömer Rüzgar simdi 16 haftalık hamileyim erkek olursa eşim Çınar Lider istiyor ama ben liderde kararsızım 😊 kız olursada Alya Duru. Defne. Güneş Lina begendıgım isimler 👍