senasln havva_clk41 Biz de ortak bi ada karar veremeyince ikimizinde istediği birer isim koyduk. İki isimli oldu. Eda Melis 🤰🏼💕☺️
Naze2151 havva_clk41 kız çıkarsa aleda erkek çıkarsa aren koyacaz daha belli değil salı belli olacak bakalım nasip ♥️
havva_clk41 Esmanur96 ali asaf düşünmüştük bizde sonra babası aliosman olsun diyince onu kıramadım Ali asfı bizde çok sevmiştik adıyla yaşasın inşallah 😊
Tuyu havva_clk41 eşimin adı yusuf erkek olursa ahmet yusuf olucak inşallah ☺️Ama bi oğlum daha var hayır ısrarla sadece ahmet olucak diyor,sanırım kıskandı babasının ismini takmayı duyunca☺️
Kahraman35 havva_clk41 Baba ismi koymak cok guzel bence 😊 ismiyle buyusun hepsi insallah. benim eşimin adı yunus emre erkek olsaydı yiğit emre olacaktı. Ama kızımız olacak ve adı ECE olacak inşallah 😍👑💞 Emrenin E.si Ve Cerenin C. si 😍😍😄
havva_clk41 Kahraman35 bizde kı olsaydı mevsim hira olucaktı erkek olduğunı duyduk aliosmana karar verdik 😊
Ayseozdmr Erkek olsaydı Ömer Faruk amcamizin adı ama kız olucak inşallah sağlıkla doğsun Zeynep olsun istiyorum