umyhfsa öncelikle hayırlı olsun canım 😊 Bende 3 ay önce Doğum yaptımtopuk kanı için 5 gün sonra sağlık ocağından arandım tekrar alınması gerekiyor değerler yüksek çıkmış diye o sıra oğlum sarılık ve enfeksiyondan küvezdeydi oradaki hemşireler tekrar alıp yolladılar. Ve lk hastanede yapılan tsh ve t4 de yüksek çıkmıştı onları da tekrarlamalarını rica ettim hemşirelerden çünkü birbirleriyle bağlantılı. o sırada bende baya araştırma yaptım aslında bu testlerim 48 sonra yapılması daha sağlıklıymış diye korkmayın tekrarlatın tüm testleri bizim sonuçlarımız temiz çıktı çok şükür inaşşallh dizinde öyle olacak 🙏🏻