Merhaba kızlar Mayıs annesi olarak cok sukur 13 gun once dogumumu gerçekleştirdim. 😊
Gelelim hikayeme...
Tam 39+6 haftalikken akşam iftardan sonra hafif hafif sancılArın başlamıştı ama çok az zaten 4 gün önce falan nisanimda gelmişti. Sonra eşime söyledim sancilarimin olduğunu çok pimpirikli hadi gidelimdedi ben yok dedim biraz daha bekledim son kontrolleri yaptım dus aldım evi topladım yasin okudum dua ettim bol bol sonra acile gittik. Nstde baya sancim çıktı açıklık 2 cm dediler. Doktor yatis verdi hiç beklemiyordum doğrusu. Çok değişik duygulara kapıldım eşimin yanıma gittim o eve gideceğiz sandı dedim yok yatis verdiler. O heyecandan ölecek nerdeyse. Ben bi anda ağlamaya başladım neden agldigimida cbilmiyordum açıkçası. Eşim valizlerimizi ve aileleri almaya gitti o arada benim ytisim yapıldı. Sancı odasına aldılar beni nst ye bağladılar ama benim sabah 6 ya kadar sancılar gitti en son doktor suni verelim dedi 7 gibi suni almaya başladım. Sancı gelene kadar yatakta dinledim bol bol dua ettim herkese özellikle hamislere kolayca kurtarsinlar diye. Sonra saat 9 gibi sancılar belden girmeye başladı ama dayanilmayacak gibi değildi saat 10a doğru artık baya hissediyordum hiç yatmafim o sıra belime sıcak u tuttum yürüdüm comeldim sürekli ve bu biraz olsun rahtltiyordu beni. Sonra ebe açıklığa baktı 3 cm dedi ben çok üzüldüm kaç saattir 1 cm olmuş ben daha çok çekeceğim psikolojisi sardı beni çok kötü oldum. Saat 11 e doğru artık baya sanci çekiyordum cokagriliydi evet ama her sanci girişinde dua ettim salavat çektim Rabbi Yessir duasını okudum. Ebe tekrar geldi demesin mi 7 cm olmuş hadi az kaldı diye. O an çok sevindim gerçekten sonra 11 bucuga doğru sancılar coştu artık bağırmaya başladım sonra bi an çiş yapma isteği geldi bağırdım ebe geldi çok iyi aferin hadi bi ikin doğuma alacağım seni dedi. (Bu arada ben devlette doğum yaptım ama o kadar iyilerdi Allah hepnden razolsn beni o kadar iyi motive ettiler ki anlatamam ozel de hisettm kendimi o derece. Allah iyileri ile karsilastirsin gerçekten.) Ben dediği gibi ikindm sonra dur dedi sakin okunma. beni dogumhaneye catala aldı. Hadi sanci gelince "ağızdan değil popodan ikin bagirma poponla ver gücü dedi" dediğini yaptım ilkinde olmadı ikincide Ya Allah dedim ikindm nefesim kesilen e kadar ve başı çıktı kızımın gördüm çok şükür diye bağırdım. Sonra kızımı aldılar temizlediler gözümü ondan alamıyordum. Gerçekten tüm acilarimi unutmuştum.Sona benimle ilgilendiler dikisim vardı o rahim temizleme beni zorladı baya ama benim için iyi bir şeydi sonuçta. Ben kızımı kucağıma alıp babasına göstermek için sabırsızlanıyorum. Bütün isler bitti kızımı verdiler kucağıma ve odamıza çıktık eşimi çağırdılar eşim ağladı bende tabi ve o an tüm sıkıntılar acılar gitti bin şükür R abbime.
Önerilerim. Psikoloji çok önemli gerçekten kendinizi korkutmayin evet zor sanci ama en son raddedezaten doğum gerçekleşiyor.
Bol bol dua edin.
Ben yapacağım başaracağım diyinkendinizi motive edin. Bebeginizi kucginiza alacağınızı hayal edin.
Dikisim vardı baya ama inanın o kadar zor değil şimdi kalmadı bile bakımına dikkat edin çabucak geçiyor.
Su tum vardı ama çok azdı eve gelince ılık dus ve dut suyu çok iyi geldi.
Gaz problemi yaşadık onun için annenin yediklerine dikkat etmesi önemli.
Rezene cayi gaz önlemede birebir.
Depend çok iyi gerçekten.
Alt pijama çok alın hemen leke oluyor çünkü.
Ve e en önemlisi bol bol suuu😊
Ben çok şükür kurtardım kızlar Darısı sizlere inşallah sağlıkla.
Ama içim biraz buruk ilk topuk kanı sonucunu da bu hastalık değerleri yüksek çıkmış yarın tekrar alacaklar bize de dua edin olur mu temizçıksın. Rabbim kimseyi evladı ile sonamasin. Dualarinizi bekliyoruz Allaha emanet olun.
Sorularınız varsa cevaplayabilirim 😊
HayırlıRamazanlar