Hobek pembebulut günde bir alıyorum ama 9.3 hemoglobine sağlık ocağında ki ebe çok düşük dedi 2 tane al dedi ama ben dr sormayı unuttum bi kere 2 tane aldım sonra unuttum
Mturan Bn hapını icemiyorum dye şurubunu verdi gunde iki tane iciyorum ac tok fark etmyo nasıl iceblyosam öyle baska neler yemek lazım??
Hllswm Aysessss tok içebilirsiniz ama içmeden önce ve içtikten sonra 2 saat süt ve süt ürünleri çay tüketmemek şartıyla
Yasosss pembebulut sabah aç karnına Genelde uyanır uyanmaz alıyorum 1-2 saat sonra da kahvaltı yapıyorum doktor öğlen açlığında da alabilirsin demişti ama .
Pinars pembebulut benim tok karnına günde bir defa . Aç karnına zor olmuyor mu zaten mide bulantıları oluyor
Salmanc pembebulut aç karnına yemekten 15dk önce günde iki kez kalıyorum sabah akşam ne kabızlık ne isal yaşamadm
Modies pembebulut selamlar bana dün verdi kontrolde sabah kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi. Ben üstüne ocean mummy ve coraspin de içiyorum. Onları da ilacı içtikten 2 saat sonra iç dedi
sevdicek Doktorum gece yatmadan önce iç dedi hiçbir sıkıntı yaşamadım sürekli gece yatmadan içiyorum bi tane
Weewe pembebulut gece yatmadan önce bir bardak limonlu suyla al dedi doktorum. Bir sorun yaşamadım hiç.
Prenssannesiii pembebulut Günde 1 defa tok karnına içiyorum aç içince mide bulantısı yapar tok iç dedi doktorum sabah kahvaltıda sonra içiyorum bende
1ogrencianne pembebulut ben yemeklerden 2 saat önce alıyordum aç karnına almak en doğrusu. Önüne veya arkasına kalsiyum içeren gıdalar alma çünkü emilimini azaltır. C vitaminiyle alırsan hemen emilir. Benim kan değerim 7’ydi bayağı tecrübeliyim bu konuda 😂
sydtns pembebulut ben aç karnına içiyorum bir sorun olmadı şimdiye kadar ilacı içtikten yarım saat sonrasına kadar süt ürünler khve çay vs almıyorum emilimini azaltmasın diye bir sorunum yok şükür