O değilde son aya girdiğime ben hala inanamıyorum. Çok feci şekikde heyecanlıyım 😍 bir yandan ilk doğum belirsizliği, bir yandan yapabilecek miyim psikolojisi diğer yandan da bebeğimin merakı herkesin güzel doğumu olur inşallah🙏🏻 İki haftadır evdeyim ve yürüyüş yapamıyorum bunun streside var üzerimde 😣