Zelnuray bende bursadayım aynı şeyi bende yaşıyorum, ama ben doktoruma ilk gittiğimde doğum paketi yaptıracaktım hayır biraz bekleyelim erken onun için demişti bana sagolsun,) ama şimdide o da kabul etmiyor bende öZelde başka bir doktor bakıyorum bursada ama ünv hastanesinde de takibe girdim. Oradakiler biz yaptırırız ya sıkıntı yok falan gayet rahatlar 🙃 buarada yapılmayan doğumun ki kendileri tarafından reddediliyor nasıl parasını vermezler, eğer muayene paraları paket iceriğine dahilse bile onları düşüp kalanı iade etmeliler. Bence hemen kabul etme böle bişeyi.