Ayzz yara yerin kontrol edilmiyor bantlı oluyo çnkü ama alttan bakıyolar kanaman varmı die karnına bastırıyorlar kan akışın olsun die onuda ilk ameliyattan çıkıyosn 6 saat kalkmıyorsun hiç üstün giyinik olmuyor o zamn yapıyolar 6 saatten sonra üstünü giyinince onada bakmıyolar artk gecelik gereksiz boşuna almayın demişti doktorm bana Bnde almadm iyikide almamışım