Mams yok kuzum kişiden kişiye ve vücuttan vücüda değiyor hatta onu bırak, aynı vücut ilk ve 2. Hamilelikte bile bir olmuyor. Hiç nem kapıp da kafana takma. Bende 21+4 hiçbir belirti Yok olmadı da. Hatta göğüs uçlarım Bile anca Kararıyor. Şanslı hissediyorum kendimi, değişmek istemezdim çünkü böyle düşün 🥰😍