Merhaba annişler ya birşey sorucam ilk gebeliğim 22 haftalık gebeyim ne göbüşümde o meşhur siyahımsı çizgi belirginleşti nede doğum lekesi düştü daha erken olabilir belki ama illaki bunlar in olması gerekiyormu ? Deneyimli annişler ? Arkadasimin 3. Ayında göbeğinde simsiyah çizgisi vardı nutubetten nem kapar oldum bir doğursaydim 😌