Kızlar ben 8+3 haftalık hamileyim ama dört aylık gibi karnım çıktı ama karnım semsert ve gazım çok sanırım bu gaz beni mahvediyo semsert göğsümün altından semsert ya ne iyi gelir herkes hemen kilo almışssın dedi ben çok üzüldüm anlatamıyorum çok bariz belli bu bebek şişliği değil siz ne önerirsimiz sizdede varmı bu durum