Deletedmom0032 o zamanlar yoktu. Kabızlık, bacaklarda huzursuzluk ve uyku hali vardı. Olur normal dediler. Katlandım. Şimdi ayaklarımda yanma var ama :)
bu arada gebeliğimin başında her şeye limon sıkıp yedim. Ha çok yemedim ama limonla daha güzel oluyordu. Bi de zeytin falan. Bi şey de olmadı. Sonra her ay başka şeylere yöneldim. 7. ayımda tatlı isteğim geldi. Kızım olacak inşallah 🥰