Deletedmom0032 5+2 deyiz, gündüz bişeyim yok ama gece olunca uyuyamıyorum bacaklarım kilometrelerce yürümüş gibi sızlıyor bide ne yana dönsem rahat edemiyorumbu bebekten mi acaba ha bide progestan kullandıktan üç saat sonra baş dönemlerim başlıyor
Okyanusolmak Deletedmom0032 huzursuzluk mu var yoksa sızlıyor mu? Ben de bi ara huzursuz bacak sendromundan şikayetçiydim ama bi hafta sonra geçmişti sanırım. Yine öyle ilk haftalardaydım.
Busimss Deletedmom0032 bacak ağrılarını bilemiyorum kuzum ama progestan eğer yan etki yapıyorsa vajinal de alabilirsin şahsen ben öyle kullanıyorum ve hiç bir yan etkisini görmedim bugüne kadar
Mrym53 Deletedmom0032 progestanı gece al canım ağız yoluyla alıyorsan bişey hissetmiyorsun o zaman bende günDüz almıştım bilmeden tansiyonum düştü ölüyordum ağır geliyor. Bacak ağrıları içinde magnezyum içebilrsin doktoruna danış iyi geliyor birde maden suyu içinde mineral magnezyum var
Bburcin Bende de yaptı ilk zamanlar ama şuanda alıştım yapmıyor bende 5haftalığım bende adet ağrısı gibi oluyor Senin ağrın neden oluyor fikrim yok
Deletedmom0032 Bburcin 3 ve 4 haftasında benim de oluyordu adet sancısı gibi o bir haftadır yok ama değişik bir ağrım var tam isim koyamıyorum
Deletedmom0032 Okyanusolmak o dediğin nasıl oluyor bilmiyorum ama bir türlü rahat edemiyorum bacaklarım ağrıyor mu sızlıyor mu karnım ağrıyor da bacağıma mı vuruyor bilemiyorum
Okyanusolmak Deletedmom0032 hareket ettirmeden duramıyorsun dimi. Germe ihtiyacı ile yani. Ben 34. haftamda tekrar yaşamaya başladım. Gece yatmadan yarım muz bir bardak süt içiyorum. Topuklarımın üzerinde biraz yürüyorum. O sayede 2-3 günde geçti. Dene istersen.
Deletedmom0032 Busimss haftaya kontrolum var doktoruma sorayım. Soracak okadar şey varki liste yaptım 😂
Deletedmom0032 Okyanusolmak ayy evet netten de baktım hastalıkmış, ama daha önce yoktu bende bir haftadır var ☹️ sende de hamile kalınca mı başladı. Tamam canım denerim tavsiyen teşekkür ederim
Sinembuse Progestan yapıyor canim ağızdan alıyorsan malesef baş dönmesi mide bulantısı yapıyor rahat uyumama sebebi de acaba bebegin ustunemi yatıyorum korkusu ben elimi koyuyordum göbeğimin altına 😊😊
Deletedmom0032 Sinembuse oda var aynen sağıma yatmak istiyorum ya kanım düzenli akmazsa diye endişe ediyorum ama bacak ağrım da var malesef bacağımı nereye atacağımı şaşırıyorum nasıl yapsam da ağrımasa
Sinembuse Deletedmom0032 o oluyor benimde gebeligimin basından beri vardı magnezyum kullanıyorum doğuma kadarda kullanıcam yoksa bacak aralarımın ağrısına katlanamıyorum.
Deletedmom0032 Busimss tecrübeli bi hamilesin galiba sana bir iki soru sorayım ben acıyı aşırı seviyorum ve ekşiyi farklı iki arkadaşım biri acı yenmez gebelikte dedi diğeri limon yeme düşük yaparsın dedi doğrumu bunlar
Deletedmom0032 Okyanusolmak benim de öğrendikten iki hafta sonra başladı. Peki ayaklarında yanma da oluyor mu