sevval55 ALYASYA merhaba suan bebeginiz saglıklımı benimde biyokimyasal 1:64 cıktı nifty istedi doktorum ama cok pahalı 😞
Aslihanfs Ben bu testi yaptırmıyorum, sonuc ne olursa olsun bu strese kendimi sokmak istemiyorum. Çıkan sonuc eşimle benim kararımı etkilemiycek bizim için önemi yok dedik doktora, cok iyi bir karar vermişsiniz dedi.
Akman19 sevval55 valla bende anlamadım Allah’a büyük banada dedi nifty testi ama yaptırmadım allah büyük