Merhaba,
benim ultrasonda her şey çok güzeldi ama kan sonucuna göre 2 li taramam 1/83 geldi. Doktor amniyosentez önerdi. Yaptırmak istemiyorum çünkü riskleri var diyorlar. :(
4 lü tarama zamanını bekliyorum. 4 lü için farklı bir doktora gitmeyi düşünüyorum.
2 li testi riskli çıkıp 4 lü de her şeyin normal çıkma ihtimali var mı??