Gulnar44 ezehra kizlar bende 33+3 haftaligim 2-3gundur sanki cisim geliyormus gibi hiss ediyorum ama gidiyorum bisey yok sizdede boyle oluyor mu karnimda tas gibi oluyor acaba erken dogum mu olucak
ezehra Gulnar44 bizde se var çocuk kafası veya popo aşağıda olunca ufak bi hareketinde öyle hissediyor insan 🤗
ezehra Teonam benim tam tersi kafa aşağıdaydı şimdi ne oldu bilmiyorum 😂 bazen hareket edince hemen tuvaletim geliyor o çok kötü korkuyorum dışarıda olunca 😃
ElifMustafa Emine82 bende 32 +1im santim olmuyor aksine kendimi iyi hissediyorum. Ama ara ara benim de mide bulantım oluyor normal mi ki acaba
ezehra Serenulkaya hadi ya inşallah bende öyle olmaz bu kadar şeye bari 37 38 de gelsin kızım bekletmesin fazla 🤗
Teonam ezehra adet tarihime göre 7 Temmuz 40 hafta doluyor , ama onun dışında doktorun ile hiç konuşmadık Perşembe günü gideceğim bakalım bir şey der mi bilmiyorum 🤷♀️
ezehra Teonam 32 de gittim en son 1950 gramdı şimdi nasıl bilmiyorum yarın gidicem inşallah 🤗 senin nasıl
ezehra Teonam insn sürekli görmek istiyor ya özlüyorum valla görmeyince 😊 sağlıklı olsunlarda kilo çok önemli değil. Ben oruçta tuttum bide çok şükür bişey olmadı inşallah olmaz da 🙏