Ececce aynn lcw çok çok kötü defacto neysede koton da eh idare eder hm bn elbise olark çok beğenmiyrm ama mango zara gzl gebe mağazasını tavsiye edrm canm pantolon şort olark biraz pahalı ama çok kaliteli cidden. Elbise olark bnce bol rahat bi beden buyuk al sonrada giyersn. Ama hamile elbisesi alcam dersn zatn sn kaç bedensn ona göre veriliyo farkeymz göbeğn küçük buyuk olması dar olmaz hamile rlbisesi ztn🤗❤️😘