Ben öncesinde bir kaç elbisemi kotondan almıştım ama şimdi 8 ay bitti. Bula bula Defacto’dan buldum. Bi kot elbise bi de şu reklamlarında olan mavi beyaz elbiseden aldım. Hem uygun hem deneyerek almış oldum. H&m de güzel elbiseler var ama deneme şansım olmadı. Bulamadım mağazalarında. Lcw pijamaları süper ama elbiseleri hiç güzel değil.