Ay bunları okuyunca benimde içim rahatladı ben bir kere hissettim bidaha tık yok 1 haftadır. Ayrıca zaten bağırsak hareketi olunca belli oluyor herkes diyor o hissettiğin bağırsaktır falan diye ama son 1 haftador bağırsak hareketi oluyor bunları neden bebek hareketi zannetmiyorum o zaman 😂